wonder where i am in my relationship to you

   Linnea har det inte lätt just nu. För 5 minuter sedan fick hon skäll av mamma för att hon hade lämnat någon frysvara framme som sen inte skulle användas. Nyss fick hon skäll av samma mamma för att hon aldrig svarar i telefonen trots att det är till henne 50% av gångerna det ringer.
   Till mig är det 2% kanske. Inte så kul det heller.
   Nu fick anonym utskällning av mamma för att denne någon hade lämnat kvar ett tomt tårtfat i uterummet. 
   Nu fick jag en utskällning av mamma för att jag hade ett önskemål om att följa med till Ullared i veckan men NEJ, DET ÄR ÅKA PÅ MORGONEN SOM GÄLLER. Ok. Det var synd, sätter nämligen min utbildning före resa till Ge-Kås.
   Vi kan väl sammanfatta detta stycke med att det är mamma som inte har det lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0