because all you ever did was wrong

   Hej. Har övningskört i flera timar idag. Flera mil också. Förbi Smålandstenar några mil, sen mot Andestorp och Gnosjö. Nytt hastighetsrekord på 100 km/h. Har även kört på rallygrusväg. 
   Det var kul att köra så dagen hade ju kunnat bli skitbra. Men sen blev jag förbannad på mamma och pappa så allt förstördes. Vt inte om jag kan göra något åt det egentligen men snart håller det inte längre, jag är så less på detta. Allt jag tycker är tvärtemot vad de tycker och i det sammanhanget spelar det inte speciellt stor roll vad jag tycker. Därför får jag alltid alltid böja mig och jag är så trött på det.
   Vill bara flytta. Ta en paus från familjelivet här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0