i feel as if i'm wasted

   Var ute och lekte med katten i trädgården, det slutade med blodvite på fyra ställen. Ett av dem i hålfoten, det fick jag dessutom rensa med en pincett för det var massa gräs i. Smått otrevligt.
   Förresten är det okej att leka med en katt, det är inte så töntigt som det låter. Det är askul.
   Asså idag har jag två gånger haft extrema kramper i magen, eller typ precis bredvid höftbenet, där man kan tänkas ha mensvärk men nu var det dock inte det. Iallafall så gjorde det skitont, trodde att det var blindtarmen som inte pallade trycket eller något sånt. På riktigt så gjorde det så ont. Men sen gick det över. Det jag ville säga var att jag nur har nästan lika ont på andra sidan! Vad händer? Min kropp är besatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0