mmmjapp

   Aloha. Varför har jag två myggbettsliknande saker under vänster öga såhär lagom till mitt allra sista skolfoto? Det är väl inte okej.
   Idag har vi planerat "klart" projektarbetet och ordet klart är inom " därför att jag tvekar på hur detta kommer sluta. Om någon eld kommer brinna, om något vatten kommer renas och drickas och framförallt, om någon så kallad mat kommer ätas.
   Jag, Louise och Fanny ska alltså tillbringa en helg i skogens mörker, utan egen mat, eget vatten eller något tältaktigt att sova i. Vi har idag hämtat info om hur vi ska göra allt detta. Men jag kan väl känna att begreppen "kotte från tall" och "rot från vass" inte känns så väldigt delikat.
   Nåväl.
   Ska ta med hunden ut på powerwalk nu, agöken.

Kommentarer
Postat av: fahlburg

TAGGA ELLEN, TAGGA!

2009-09-08 @ 19:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0