livin for music livin in a dance

   Asså igår i Gnosjö, det var ganska kasst. 80 spänn för ingenting, dessutom kostade en festis 10 kronor! Verkligen inte okej. Éfter det misslyckade besöket i Gnosjö åkte vi mot Värnamo igen, eller nej, vi råkade åka till Åsenhöga först. Väl i Värnamo efter en omväg på 14 km åkte vi till McDo, där fick jag en gratis glass eftersom Klas Klättermus glömde dra mitt csn-kort. Det var välkommet. Hemma vid halv ett.
   Kvart i tre ringde min mobil, fast var ej medveten om detta stängde av den i sömnen eller nåt, trodde det var alarmet. Sen ringde det igen och då fattade jag att det ringde. Det var Linnea som var utelåst så jag fick gå ner och öppna till henne. Några timmar senare fick jag gå upp igen och öppna min egna dörr till katten. Gick upp vid halv tolv och kollade på Idol. Sen var det nu typ.
   Och vad händer idag? Blir det nåt projektarbete eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0