frustrerad

   Mm, jag har ett problem. TV-serien Millenium går i repris nu, men jag har redan sett 40 minuter, därför måste jag hitta på något nu i en halvtimme till. Och jag är trött, o-internet-motiverad och dessutom har jag torra händer (det spelar i och för sig ingen roll men det är en obehaglig känsla). Men kolla på programmet igen då, säger ni. Då svarar jag ett bestämt nej på det, för någonstans under dessa 24 minuter som nu återstår visas det en oerhört generande sexscen mellan Lisbeth Salander och Miriam Wu, och jag vill inte jättegärna dela den med mina föräldrar, ok? Så förstå mitt problem. 
   Ska iallafall gå och ta handkräm nu. Tacksam för det.

Kommentarer
Postat av: Moa

haha ellen jag gillar din blogg om du inte redan visste det:)

2010-04-04 @ 22:22:07
URL: http://moaisola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0