göteborg

   Idag var vi i Göteborg, jag, mamma och Hannes. Tänkte vara lite modebloggerskaaktig och lägga upp bilder på mina nya garderobsmedlemmar, men nu hittar jag inte varorna på respektive affärers hemsidor och jag tänker inte ta en skabbig bild på en obäddad säng eller ett dammigt golv, så skitsamma.
   Det var iallafall ett blåvittrandigt linne, en blå cardigan med dubbelknäppning och guldknappar (typ), en puderrosa silkskjorta (alltså skjorta i silkigt material), ett par svarta jeans (jättesomrigt, jag vet, se det som en investering istället) och två par strumpbyxor.
   Nöjd? Ja.
   Men. Ännu nöjdare med lillebror.
   Jag har idag fått honom (mamma) att köpa sina första converseliknande skor samt ett par jeansshorts som slutar över knäna. Snart sitter hans stilkänsla som berget, så att säga.
   Så var vi på något museum också och jag tog kort på världens fulaste djur, visar det imon.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0