lizzta

10 FAVORITER
Färg: Korall
Mat: Tyyyyp... Wook brukar jag alltid önska till min födelsedag iallafall
Affär: Det är väl ljug att säga annat än H&M
Film: Inte en aning, har lite svårt för favoriter. A lot like love är dock ett starkt alternativ
Bok: Asså jag har verkligen svårt för favoriter. Men kanske Allt för min syster
Djur: Katt
Årstid: Augusti, sensommar alltså
Veckodag: Fredag
Glassmak: Choklad, alltid choklad
Tid på dygnet: 19:00


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Tröttis
Smak: Tandkräm
Kläder: Söndagskläder
Plats: Hallen, övervåningen
Nagellack: Lite genomskinligt kvar på vissa ställen
Tid: 13:28
Sällskap: Hannes leker med lego 4 m bort
Irritationsobjekt: Näsan kliar, undrar om det är pollen allergi


7 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej
Brutit mot lagen: Nej
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja, när vi var på Falsterbo Horse Show tex, då stod jag vid ett hinder så varje gång ekipaget hoppade där så syntes jag
Kysst någon du inte känner: Nej
Sårat någon: Troligtvis


5 VAL
Mobil:
Sony E z770i
TV: Eeeh... Ponnyakuten och Gossip Girl, haha
Schampo: Det är en intressant fråga, det har råkat bli så att jag använder pappas schampoo, inhandlat på Lidl, märke okänt
Tandkräm: En av tre som står i tandborststället
Parfym: En av mammas, från Lacoste tror jag 


1 PERSON
Du kan berätta allt för:
Ingen
Du ser upp till: Vet inte
Du inte gillar: De som inte klarar av att vara ödmjuka


2 VAL
Kaffe eller te:
Inget
Hemmakväll eller utekväll: Hemmakväll med sälle


1 ÖNSKAN: 28 maj!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0