sen kväll med lindahl

Pappa - Nu lever ni farligt på toan, det är bara tre rutor kvar på pappersrullen.
   Ok.
   Nästa tisdag (27:e) ska mamma och pappa till Paris. Eller ja, om Eyjafjallajökull kan sköta sig tills dess så att de kommer iväg, då ska de till Paris. Det var väl egentligen bara det jag ville meddela. Och så kan jag väl tillägga att jag verkligen hoppas att de kommer iväg, inte så mycket för deras skull som för min. Fullkomligt älskar att vara ensam hemma. Med Linnea och Hannes då. Men vi brukar ha kul. 
   Nu ska jag bestämma kläder tills imon (tror på kavaj), ta ut linserna och sen lägga mig. Kvällens lektyr blir antagligen religionsboken eller Golddigger. Vi får se. Gonatt iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0