trevlig kväll

Hela facebook laggar som om det vore dess sista dag. Jag undrar om man någonsin kommer få ett sådant stark psyke att man klarar av datorer som inte funkar. Jag tror inte det.

Nu sitter jag här med några grader för varm kroppstemperatur. Inte så att jag har feber, utan jag är bara jävligt varm. Får klimakterievallningar, värmevågor. Dessutom har jag fått ta första pollenmedecinen idag. Det är inget man blir glad över. För att återgå till värmen så är det på den nivån att jag är svettig under underläppen. På hakan liksom, i den lilla sänkan där.

Nu ska jag spela Kungen, mitt mya favoritspel. Det är jag och mormor.



Såhär ser det ut när man vinner Kungen. Jag gör det ganska ofta. Inte skryt. Sanning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0