27 dagar

Igår var det bedsteforældrerdag i barnens skola. Alltså en dag då mor- och farföräldrar var välkomna. Så det var 40 pensionärer och jag som kom till skolan för att lyssna på sång, få massage, bli rundvisade och för att äta av en gigantisk kakbuffé. Jag kände meningen med livet när jag såg alla kakor. Särskilt en sort tror jag var den godaste jag någonsin ätit. Typ brownie/kladdkaka/muffin. Höll på att dö både av lycka men också av alltför spänd mage mot slutet.
På eftermiddagen åkte jag, mormodern och dottern till havet och gick där en stund, åt glass och sånt.
Igårkväll var det även Talent 2010 på TV, kanal DR1. Då kom detta flickebarn dit för att sjunga:





Jag vet inte vad som är mest deprimerande. Hennes "outfit" med exempelvis rosa peruken, eller hur hennes mamma skrattar när hon inte går vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0