bullfest bullfest hela dan

Haha, alltså nu är det byfest här igen. För tredje gången sen jag kom hit så strömmar det plötsligt in folk framåt kvällen. Utan att jag vet något. Har man tur så har man gjort sig iordning, har man otur så sitter man med joggingkläder, fett hår och osminkat ansikte. Denna dag har jag hästflätorna och städrocken. Är det okej? 
.
Annars så... Bubblar det i min mage för jag måste gå på toa. Och innan när jag sökte uppmärksamhet hos kattungarna så var det två stycken som rotade i hinken där det står tomma kattmatskonservburkar, den ena katten låg inne i en burk och slickade, jag ville inte jättegärna dra ut honom ur kletet men vad gör man inte för en sådan sötisS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0