fredag

Upptäckte just att svt play fungerar härifrån. Skönt! Antar att det beror på att min dator är svensk eller liknande för vanligtvis gör det ju inte det från utlandet. Eller det kanske bara är livesändingar som inte fungerar. Äh. Djursjukhuset fungerade iallafall och det blev jag lycklig över.
Jag är ensam hemma nu. Jag och hunden umgås väldigt tight. Snart ska vi ta en långpromenad.
Just nu skypar jag med Hannes för första gången. När han hämtade Linus började tårarna rinna. Fast jag tror att det bara var för att jag var glad över att se honom.
Annars så... Är mina ben sönderrivna efter att kattungarna klättrar på dem, mina naglar är ingrodda av smuts från hästarna och jag har hästdregel från ett föl på ena armen. Dessutom är jag osminkad. Inte riktigt fit for fight.
Innan när jag skulle hämta posten tog det mig 10 minuter att klura ut hur man stängde lådan.
Ska fråga om internet till mitt rum sen, nu fungerar det bara inne i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0