fulspejl

Ni vet att det finns speglar som man är ful i? Till exempel dem på Missionskyrkan i Värnamos toaletter. Men iallafall, här på detta stället finns mitt livs värsta spegel. Eller det är ingen spegel, det är fönsterrutan på min ytterdörr.
Och jag tvingas titta på den där spegelbilden flera jävla gånger om dagen eftersom min dörr alltid är låst. Första gången under dagen är kvart i sju, och då njuter man ju något alldeles särskilt av att se sitt ansikte i en vanlig spegel, tänk då att se sitt ansiktet i en fulspegel.
Det är mig övermäktigt.
Innan var jag ute och trafiktränade en ettåring. En ettårig häst alltså. Det var sjovt.
Nu ska jag kolla om Linnea har fört in para på mitt kort. Har hon inte de ska jag nacka henne mentalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0