hollywood gurls

Den sista augusti är här och jag tar på mig jeans för första gången sen... Slutet av maj. Det känns sådär helt klart. Känns också sådär att löven börjar falla.
Vad är det för likhet mellan nordiska träd och tjejerna på Playboy Mansion? De är nakna största delen av året he he heee.
Lägg märke till min modebloggsbild.



Varför jag är såhär välklädd? För jag och lillkillen ska cykla direkt till stan efter hans skola. *vEcKAnS HäNdELsE*. Vi ska handla mat till tacosen jag ska laga ikväll. Vet inte hur jag kommer palla att cykla med honom bland bilar och trafikljus, men det märker vi.

Åt en riktigt skitfrukost idag dock, så jag måste äta nu igen innan jag hämtar honom klockan 12:30.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0