panik på stylefronten

Jag är sjukt SJUKT shoppingsugen. Och i sjukt SJUKT stort behov av att klippa mig. I nuläget kan jag inte ha mitt hår utsläppt för det pallar inte trycket. Slitna äckliga torra toppar, måste skaffa annat schampo och balsam, men värst av allt är den där jävla luggjäveln. Det finns inte ett stycke på min kropp som jag hatar så mycket som min lugg. Den har varit ivägen ända sen jag föddes. Särskilt nu när den är lång och tjock som en korv. Om jag skulle ha mitt hår utsläppt så lämnar luggen inte mitt ansikte för en sekund och EHEHEHFSPGSJGW¤O jag känner så mycket hat till den.

Därför: jag funderar på att klippa riktig lugg. För den kommer inte vara ivägen på samma sätt, eller hur? Jag behöver aldrig sätta upp den eller bekymra mig över hur den torkar eller vad fan jag ska göra med den när håret är utsläppt. Den ska bara vara. Visserligen kommer den bli stripig och göra min panna fet men ärligt talat, hatet jag känner till min nuvarande "lugg" överskuggar det mesta.

Så om det inte kommer något vilt ramaskri här bland kommentarerna så är det möjligt att jag kirrar mig en lugg. Om jag hittar en duglig sax för jag pallar inte beställa klipptid på en dansk salong.

Shoppingbegäret vet jag inte hur det ska stilla.

Kommentarer
Postat av: honey

eller så väntar du tills vi kommer. om du pallar så länge förstås?

2010-08-21 @ 14:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0