regn regn REGN

Idag har det regnat hela dagen. Jag har haft regnbyxor på! Så oerhört förnedrande. Kände mig som en jättebebis. Imorgon ska jag laga middag. Planerar en härlig tacosrätt fast med kycklingfiléer istället för köttfärs. Har inte ätit kycklingfilé på aslänge och jag saknar det av hela mitt hjärta. Frågan är om det finns att köpa ens. Här finns ju ingen vanlig skinka. Bara hamburgerrygg, billig blöt med fettskiva i mitten.
Den andra frågan är om jag ska ha regnbyxor när jag cyklar till stan imorgon?! Det ska regna tills på lördag, grannarna har börjat bygga en ark.






Kommentarer
Postat av: Mysan

sv: varsegood allt bra ?

2010-08-18 @ 17:49:31
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0