säg bara när var hur

Okej. Nu är jag ensam. Det var inte riktigt så farligt som jag hade förberett mig på att säga hejdå innan. Visst skrynklade jag ihop ansiktet och grät och visst kastade jag mig på min säng och hulkade med magen efteråt. Men den där hundraprocentiga VILL DÖ-känslan infann sig inte.
Och det är jag evigt tacksam för.
.
.
Idag började mina sysslor för övrigt. Disk, dammsugning och städning av sonens rum. Skönt att göra något kände jag mest. Sonens rum blev dock inte klart för han vägrade hjälpa till och det blev bara ännu stökigare när jag inte visste var alla saker skulle vara.
Annars så... Har jag matat hönsen med vindruvor vilket inte var så populärt hos dem. För sur smak för de stackars liven kanske. Jag kan nästan vara inne hos kattungarna utan att darra på läppen nu så dit in går jag ganska ofta.
Hästarna har jag inte träffat så mycket. Moderns hästar går ute i hagen 24/7 och dit in vet jag inte om jag får gå ensam så det gör jag inte. Inne i stallet står det dock ett gäng som inte får gå i hagen därför att de är alltför värdefulla. En ska tydligen vara värd 800 000 danska kroner. Jag vågar knappt klappa den.
Jag var ute och gick med hunden innan, han är nog nästintill förälskad i mig nu. Han ligger här vid mina fötter tillsammans med de fem flugorna på som kryper på mina ben.
.
.
Jag har lovat mormor att jag ska maila henne och morfar, så det är väl bäst att göra det nu.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaså ska du också börja plugga i kalmar till hösten :) ? i så fall vilket program?

2010-08-04 @ 16:12:30
URL: http://evelinandrea.blogg.se/
Postat av: crapet

vad heter hundaset? och vad heter alla andra? jag har tagit ditt täcke btw, ty jag glömde mitt ute på balkongen heh. det är ett väldigt bra täcke!

för övrigt så ska johan våldgästa här imon för han tror att jag ska hjälpa honom att göra ett tshirt-tryck...-.- (han blev totalt hispig när han såg min, du kan ju tänka dig uppspärade ögon)

2010-08-05 @ 00:35:50
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/
Postat av: honey

jag undrar oxå vad hundaset heter? :)

det kommer bli så bra så, när du väl kommer in i det ;)

men hur bor du då? hade du egen tv, kök, toa och allt som vi undrade?

puss på dig darling!

2010-08-05 @ 22:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0