tillbaka!!!

HEEEEJ!

Äntligen!

Alltså mitt internet var sönder igår och tidigare idag! Det är därför! Och käre gud så jobbigt det var utan just internet. Jag kände att jag var totalt avskärmad från verkligheten, att världen rullade utan mig, att jag var 462 km för långt bort från familjen och andra sådana oerhört ångestfyllda känslor. Detta är verkligen sant, inga överdrifter.

Detta berodde nog till stor del på att gårdagen var skitjobbig i övrigt. Jag passade barnen ända tills vi somnade, vilket innebar att jag var chef här hemma från att de kom hem från skolan till att de somnade. Och detta tyckte sonen var skitjobbigt (föreställ er en ny person som får bestämma - alla skulle tycka det var jobbigt). Så han var mest arg och skrikig hela dagen. Och jag kände att nej, detta var ganska jobbigt.

Och det hela blev skitjobbigt utan någon connection med tryggheten.

Men nu har jag skypat med mamma och sett Kenzas outfit inför kvällen, så allt känns tryggt igen.

Dock är jag stört trött efter att ha åkt bil i 6 timmar idag. Det tar vi en annan gång.

Gonatt hejdå, jag klarar det inte utan er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0