time for some slik

Give it up for: slikdag! Slik är alltså godis och slikdag går ut på att ett bord dukas upp fullt med slik och sen får man ta för sig. Här sätts min karaktär på prov.
Är ganska nöjd med den mängden jag åt innan jag gick och borstade tänderna. Men det kan helt klart bättras.
Nu kom sonen in på mitt rum och frågade om vi skulle kolla på film... Nja... Lite sent... Så vi bestämde att vi ska sitta på hans rum och lyssna på musik imorgon istället. När han frågade om jag glädjer mig till det så sa min mun ja. Okej...
Intressant förresten att 21:37 är sent, att jag känner i hela min kropp att jag vill sova. Denna dygnsomställning är ju inte okej. Men ändå ganska praktisk när arbetet startar 07 på vardagar.

Kommentarer
Postat av: sofia

låter spännande! behövs vilja och mod antar jag :)

2010-08-29 @ 17:44:49
URL: http://sofiavestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0