resten av bilderna



Vi inleder med hönshuset och raden av kaninlägenheter. Hönsen är rädda och kaniner har jag inte mycket till övers för. De bara rivs och panikandas och så kan de inte säga något till råga på allt. Så här borta är jag inte jättemycket. Det är bara när mitt djurälskande hjärta pickar särskilt hårt som jag går bort hit och fyller på vatten och liknande.



Del av rundpaddock samt vanlig paddock. I den vanliga har jag spelat brännboll och gjort typ fyrtio helvarv!!



Gårdens baksida ifrån hagen. Sjukt härligt väder idag, inte sant?



Hästflock! Alla dessa hästar är mammans, på bilden syns fem stycken, det finns även en sjätte.



Unge herr Spunk gillade min jacka. Tro det, den kostade för fan 800 spänn.



Hehe, här är ett glatt gäng underifrån. Det är Ellen (18 år), Kiwi (0 år) och Spunk (1 år)



Här är lillbebben Kiwi igen. Flämtade lite väl mycket på kameralinsen.



Här framfördes anmärkningar på mina skor. OKEJ. Det var kanske inte helt rätt val för att gå i en blöt hage man jag pallade inte hämta gummistövlarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0