utsliten

Åh store tid. Blev hämtad på mitt rum igen för att lyfta ännu fler halmbalar. Två lass. Igår när det var 133 stycken, då var det bara ett lass. Idag spöregnade det dessutom så allt var skitbråttom för att halmen inte får bli blöt.

Min roll idag var att stapla, och att stapla högt. Fyfan alltså, det är inte ofta man kastar upp något som är 25 kilo tungt. Och det är inte ofta man gör det om och om och om igen.

Mina biceps är så stela att jag knappt kan böja armarna. Mina fingrar är flådda trots handskar. Min rygg knakar. Min lår och underarmar är sönderrivna. På bilden nedan ser ni att jag ser ut som en kanin för att jag är så sleten. Min tröja är genomblöt och genomhalmig, likaså min kropp.



Men jag kommer iallafall inte få gäddhäng, som Linnea sa! Och det känns fett bra! Dessutom är detta inlägget fejkat, jag har sedan bilden togs både duschat och ätit, tagit fram en film och satt på TV:n. Så läget är riktigt gött här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0