varm om överkroppen men stelfrusen om tårna

Jag sitter i valet och kvalet här. Ska jag cykla in till stan idag för att posta brev? Cirka 10 km säger min avståndsbedömning. Pallar jag det? Igår cyklade jag 12 km sammanlagt. Idag har jag redan kört 4. Är konstant trött i benen plus att jag har ont i ryggen sen gårdagens städning. Men de där breven måste postas. Och så är yoghurten slut och jag pallar inte en morgon till utan yoghurt.
Näe okej. Jag får väl köra nu då helt enkelt. Jobbigt dessutom att det är sånt sjukt spökväder ute. Varmt i solen men det blåser som fan, på ena stället är det kolsvarta moln, på andra stället klarblå himmel. Så vad ska jag ha på mig?!?!

Kommentarer
Postat av: honey

näe, ellen. nu blir jag orolig! nu får du uppdatera lite så vi vet vad som händer..

2010-08-20 @ 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0