waka waka ee he hhhe time for africa

Det blev riktigt bråkigt idag på vårt cykeläventyr. Allt från "snälla då jag kan väl få köpa en salami" (sant! av alla saker som önskades så var salami en av dem) till "JAG TÄNKER INTE CYKLA DEN DÄR VÄÄÄÄÄÄÄÄGEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!" (vrål som hördes över hela byn, slutar med föräldrasamtal, illvrål, kast med liten cykelhjälm, sparkningar i marken och lip under 5 km cykling).
Så skulle vi ju laga middag ikväll. Tacos bestämde jag.
Tråkigt nog så sa pöjken att tacos var det absolut värsta han visste, han hatade det över allt annat och han tänkte inte äta det.
Slutade med att han åt tre tortillas med fyllning. Flickan åt fyra. Totalt gick det åt 1 kg köttfärs på fyra personer (pappan var inte hemma).
Alla blev ägda av min matlagning.



Nu ska jag och doggen ta vår kvällspromme. Han håller i detta nu på att bygga bo i min säng.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0