nyårskrönikan 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Flyttade hemifrån är väl det största. Men sen flyttade jag ju tillbaka igen...

 

Har du några nyårslöften?

Flytta ut igen. Börja plugga. Tjäna pengar och spendera pengar.

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej.

 

Vilka länder besökte du?

Cypern, Danmark och UK.

 

Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas?

15 mars, 11 juni, 2 augusti, 10 oktober.

 

Vad var din största framgång 2010?

Att jag lämnade hemmets trygga vrå och att det kändes bra, sen återvände jag ju men det berodde inte på hemlängtan. Sen fick jag ju feta betyg och en riktigt djup solbränna.

 

Största misstaget?

JaA, jag ser ju DK som ett fett misstag. Även om jag blev "en erfarenhet rikare" så var väl misstaget att jag valde ett sådant skitställe.

 

Bästa köpet?

Datorn och studentresan. Studentresan köpte jag i och för sig 2009. Men ändå.

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder mest troligt.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Nä. Haha skitdeppigt. OFC har jag blivit riktigt glad flera gånger.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?


Alla med Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray, We no speak Americano, Alors on danse. Med flera.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare tror jag. Men samtidigt har jag upplevt de värsta dagarna i mitt liv detta år.

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Socialt nätverkat.

 

Favoritprogram på TV?

Bonde söker fru, OS, Gossip Girl. Gillar blandningen!


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Gick i skolan och spelade spel på kvällen.

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Jeans är ett minne blott, typ.


Den bästa nya personen du träffade?

Öö... Jag har aldrig träffat människan men bloggen hanapee har grävt ett djupt hål i mitt hjärta. Och fyllt det igen liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0