smärta och funderingar angående hur ambitiös man egentligen borde vara

   Oj ja. Jag har kommit hem från ett träningspass nu som mamma tvingade med mig på, trots att jag hade lekt herre på täppan med hunden i snön och redan var helslut. Iallafall så var det såndär core, typ rygg- och magträning. Och fyfan alltså. Den här träningsvärken blir inte nådig. Redan nu är jag oförmögen att lyfta min högerarm. Hur blir det imorgon? Hur blir det i övermorgon?
   Näe, inte kul alltså.
   Jag sitter nu och funderar på ett problem. Imorgon ska vi ha historiaredovisning, men den gruppen som var idag han bara halvvägs på en timme, så de borde ta hela timmen imorgon på sig också. Så ska jag istta här och kämpa i mitt anletes svett när jag troligen inte kommer redovisa imorgon ändå? Eller ska jag ta det säkra före det osäkra och kämpa i mitt anletes svett? Aäe, vet inte detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0