if you'd only say yes

   Hej gänget.
   Jag håller på att skriva en labbrapport och skulle slå upp ordet "kontaminera". Fick då syn på ett annat lustigt ord, nämligen könskyla. Det var väl ett bra ord, eller? Vi förstår ju alla vad det betyder iallafall.
   Innan var jag ute i snön och ja, lekte. Fick en fläskläpp och en härlig taste of blood på köpet. Skrattade även åt att lillkatten satte sig på toppen av en snödriva för att skita. Alla har väl lite fantasier man vill leva ut, skita på hög höjd kan vara en sådan.
   Förresten, när vi ändå pratade om mina skador där innan så kan jag nämna att jag blev biten av en häst i tisdags. Ganska återställd nu men en del av högerhanden skiftar fortfarande i en klädsam gul nyans.
   Igår var jag och mamma i Växjö. Hälsade på släkt och "kollade på balklänning". Använder " för båda visste från början att jag inte skulle hitta något vilket jag inte heller gjorde. Lite annat nytt och fräscht dock.
   Nu ska jag återgå till min labbis. Kontaminera betyder förorena, för er som vill glänsa någon gång.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0