vinterbilder



   Här har jag och hunden precis lekt herre på täppan med hennes tuggben som, så att säga, lockelse. Hon var väldigt glad över att jag ville leka med henne, därför fick jag denna våta kyss. Tack.



   Ja, här är bara ett litet romantiskt kort på Evjebo.



   Jag har pulsat runt med en tumstock idag här på ägorna. Tanken var att mäta snödjupet en gång för alla, och för att få ett tillförlitligt resultat så gjorde jag ett tiotal mätningar, ordentlig som man är. 
   Därför kan ni nu utan ljug skryta för era barnbarn att den där vintern 2010 då var det minsann 43,5 centimeter snö trots klimathot och global uppvärming och bla bla.
   Till sist, är det inte väldigt estetiskt med ekens grenar på bilden ovan? Jo, det är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0