visste ni...

att jag vill - spola fram tiden till den 31 maj
att jag har - börjat få utväxt
att jag lyssnar mycket på - vad min familj säger
att jag funderar på - framtiden, Livet
att jag pratar – med svåra ord
att jag inte gillar – människor som inte kan engagera sig eller vara ödmjuka
att jag avskyr när folk snackar - om saker det inte vet något om
att kärlek är –  inte här iallafall
att jag gillar – hästar
att jag alltid kommer att – vara ärlig
att jag är förälskad i – framtidsdrömmar
att sist jag grät var – grät och grät, inombords igårkväll
att min mobiltelefon är – glappig i uttaget
att när jag vaknar på morgonen – går jag direkt på toa
att innan jag går och lägger mig – måste jag läsa
att idag har jag – ätit äpple doppat i smält vit choklad
att jag just nu tänker på - lördagen som var 
att i kväll ska jag – på ridlektion
att i morgon kommer jag – dela ut studentmössor till er!
att jag hoppas – på att jag slipper ta livet av mig när jag är 25
att jag verkligen vill - ha

(ja, det ska vara slut efter ha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0