städbekymmer

   Nu blir det lite dumt här för det som detta inlägg skulle handla om skrev jag just på facebook, i en status. Att jag och Chris Martin just har städat mitt rum och att den dagen klädhögen tackar för sig, det är den dagen man blir vuxen. Jag kan inte fatta hur det ska gå till dock, hur man ska orka plocka undan kläder efter varje dag. Fast jag fattar ännu mindre nu när jag tänker efter hur det kan komma sig att man inte orkar. Det är ju egentligen konstigare. 
   Men så är det iallafall. Jag får enorma klädhögar på en vecka.
   Och så har jag två växter som båda är inne i en vinterdepression så de tappar sjukt mycket blad.
   Och så har jag ett par mjukisbyxor som sprider noppor.

hejdå, nu är det glee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0