vi kan göra vad vi vill i vår egna supervärld

   Idag kopierade jag 220 kopior på min enkät till projektarbetet. Min handlederae sa till mig att jag inte fick stå bredvid kopiatorn för den släppte ut så mycket ozon, på den nivån var det. Så jag stod 10 meter bort och väntade. 
   När vi åkte hem med bussen idag fastnade vi bakom en snöplog, det var ganska störigt.
   När jag kom hem åt jag för jag höll på att förgås av hunger. Sen dess har jag städat. Plockat ur diskmaskinen, plockat in disk, jobbat med disktrasan, dammsugit undervåningen och nu väntar övervåningen.
   Iallafall, jag, Anna och Maria ska på gymmix sen. På aerobics. Jag tror verkligen att jag kommer gilla det, att det är min grej på riktigt. Hoppas på det iallafall.
   Nu ska jag som sagt dammsuga, sen skriva en labbrapport. Hade jag brukat smileys så hade jag gjort en ironisk JÄTTEglad sådan här.

hej med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0