hej nördar

Här sitter datanördarna vid varsin dator och spelar the Sims. För Hannes är det första gången. Han har möblerat det där huset i två timmar nu. Själv var jag tvungen att dränka en unge innan för att det var så stressigt. Som tack blev mamman gravid igen så nu spelar jag med en bebis, ett barn och en tonåring. Plus två föräldrar plus två katter. Är lika med så sjukt stressigt. Både mamman och pappan har fått prata med terapeut för att de var så deprimerade. Tonåringen lär väl också få göra det snart för hon har blivit kär i ett butiksbiträde.
Ja. Ni kanske märker att the Sims ligger mig varmt om hjärtat.
.
.
Ellen - När duschade du sist?
Hannes - Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0