lizta

Nämn något som gjorde dig glad igår: Tänker i en evighet, vad hände egentligen igår? Lagade en god middag, blev glad för att den blev god.
Vad gjorde du kl. 8.00 i morse: Sov sött.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Konstaterade återigen hur ful Kissie är.
Det sista du sa högt: "Gonatt"
Det senaste någon sa till dig: "Gonatt"
Vad har du druckit idag: Oboy, mineralvatten, juice.
Vad var det senaste du åt: Vaniljyoghurt och Havre Fras.
Vad var det senaste du köpte: En baguette och ett paket kex.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit.
Vad är det för väder hos dig nu: 12 grader och måne.
Godaste glassmaken: Gillar inte glass så mycket.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, snarare på attraktion.
Sover du tungt: Njet, vaknar av att någon tittar på mig.
Drömmer du mardrömmar: Inte överdrivet ofta.
Trivs du med ditt jobb: Mitt jobb nu: två kommande dagar på förskola. Helt okej.
Favoritklädsel: Äh jag vet inte.
Favoritlåt just nu: Oskar Linnros - 25
Vad ser du om du tittar till höger: Vilket är höger? Havre Fras, soffa, blomma, gardin, fönster, svart.
Vad gör dig glad just nu: Att jag snart får gå på toa *sÅÅå kissIG*
Vad ska du göra härnäst: Se ovan!
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Nöjd.
Favoritgodis: Lys Melk.
Kläder just nu: Beige shorts, vit tishe, blå tjocktröja.
Sommarplaner: Leva livet sista månaden i Sverige!
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: Familjen och lyckan.
Är du kittlig: Aa fast på hemligt ställe.
Snarkar du: Nej, gnisslar tänder is the shit.
Stjärntecken: Firre.
Äckligaste insekten: Maskar, även om det inte är en insekt.
Längtar du mest efter just nu: Gå på toaaAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0