ANNONS!!

   Hemkommen från min näst sista ridlektion på Sörsjö. Håller på att dö av trötthet. Dessutom fick jag köra farfars skitbil dit så jag har utsatt mig för stor fara på grund av dess kassa innandöme och bromsar. Synd om mig alltså, det var vad jag ville komma fram till.
   Förresten, om det är någon som vill köpa en elvaårig pojke så säljer jag en! Efter två dagars sommarlov med honom säljer jag honom för tja, låt säga en tia. Var beredd på att hans fasansfulla temprament, välutvecklade vokabulär samt aggresiva inställning till livet.
   Och är det ingen som vill köpa honom får ni fan hjälpa mig att hitta ett kollo han kan skickas iväg på.
   Tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0