från och med du



Ser ni vad det är där bakom trädet? Jo, en bil! Med mamma som kör! Det betyder att den sista utomstående själen har lämnat huset! Det betyder att jag är ensam hemma!



Wiie wooo FF FF FF!! Nu ska jag gå på godisjakt, snoka i Linneas rum, hänga upp tvätt (lovade mamma), bajsa med öppen dörr och sånt.
Eller okej. Jag kommer inte bajsa med öppen dörr för mitt psyke pallar inte det. Inte sen en vilt främmande lastbilschaufför stod i trappan med ett papper som skulle skrivas under en gång när jag var ensam hemma. Tänk om jag varit på toan då... Nej, det går inte.
Efter det hemliga grejerna ska jag ta en påse knäckebröd och traska bort till en sommarhage en bit bort där det går får och hästar. Så tuff är jag.


Just det! Jag ska läsa tidningen också. Om Victorias och Dan       iels bröllop.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0