god afton



   Visste ni att det är såhär man gjorde i typ Sagan om Ringen när man ville att något skulle se groteskt stort ut i förhållande till något annat? Placera det ena framför det andra liksom. Näe, det kanske ni inte gjorde men så är det iallafall. Jag kan ju passa på att påpeka att jag har varit något av en expert inom just Sagan om Ringen. Av någon anledning fick jag tag på en faktabok om produktionen vilken jag läste igenom både en två tre och kanske fyra gånger. Så jag visste vad alla skådespelare hette och tex att man målade 250 000 löv till en ek som skule vara med någonstans. Låter skitflummigt nu men jag minns att det var en kunskap som jag gärna skröt om.



   Nu sitter jag här och väntar på Angela. När kan hon komma tros? Det är det ingen som vet.
   Har ni kollat bröllopet idag eller? Jag har tagit paus för att gå på toa och vinna en omgång boule. Det är allt. 
   hejdå!
   PS. vill bara tillägga hur jävla skönt det är att först få pluggångest, sen inse att man inte har några läxor eller prov, sen inse att man har tagit studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0