sommaräng

EEH!
Jag har ställt om dygnet och är ledsen för det. Vaknar prick tolv varje morgon och det är inte okej. Halv elva är det ultimata.
Förresten, igår köpte jag två par shorts för 75:- styck, riktigt jävla hittat. Riktigt jävla katt är man i dem också.
Förresten2 så vill jag här ge er en anledning att läsa någon av Jens Lapidus böcker, läs följande två meningar och njut över hur en människa använder språket på bästa och sämsta sätt samtidigt: "Dessutom: shunnen levde la dolce vita, spenderade. Lyxade järnet." Asså gaAAh, när jag läser detta blir jag kär i författaren. Författaren som för övrigt ser ut såhär:
Vi snackar hankatt.
Lovers, jag ska försöka somna nu.
godnattkyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0