SySkoN**

hEj kOMpiSaR**!
Denna dag har mestadels gått åt till att göra narr av Hannes. För några timmar sen var vi ensamma hemma och satt och grisade i soffan. Hannes spelade töntiga spel på datorn och jag läste en töntig bok. Vi tävlade vem som var töntigast. Eller alltså, vem som kunde få den andra att bli töntigast. Till exempel ringde jag till töntakuten för att be om hämtning av Hannes. Han tog fram sinn lille mobil och smsade till någon om hur töntig jag var.



Linnea har förresten just kommit hem från Malmö. Hon har återigen avstått från att köpa med sig den hamburgare hon är skyldig Hannes efter att han hämtade hennes cykel en gång. Iallafall så fick han äggmacka av henne istället. Han ser väl jätteglad ut över det?



Desto nöjdare är han (och jag) över sommarlovsoboyen. Vet ej om det kanske är någon deal mellan han och mamma men vi har alltid oboy under sommarlovet och endast under sommarlovet. Gott det.

Vi ses imon, hörrni.
Troligtvis efter tolv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0