28 mars - två månader kvar i skolan

   Man är bara så fiiiin i slingmössa, eller hur? Särskilt om man knyter åt rosetten under hakan riktigt hårt, då är man bra käck.
   Idag har jag och pappa rensat fågelholkar. Och jag vet att det låter sjukt bonnigt, men det är väldigt kul att göra detta. "Favoritsyssla på gården" vill jag egentligen skriva seriöst men asså, haha, det blir för töntigt. Men så är det iallafall. Att det är kul. Vi hittade en död bofink i en holk, det var inte så kul kanske. 
   Nu kollar jag lite på New Moon och väntar på slingorna då.


hej!

Kommentarer
Postat av: Moa

haha jag vet, hur bra som helst att ha nån som håller koll.. jahha, så det är säsong två du kollar på?

2010-03-28 @ 22:23:56
URL: http://moaisola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0