dagens

Dagens humör: Glad! Eller positiv iallafall.

Dagens mående: Helt okej, lite stressad då på grund av PA men ändå helt okej.

Dagens borde: Eh se ovan.

Dagens frisyr: Jävla tovigt alltså. På riktigt förstår jag inte hur tovet kan bli till denna nivån.

Dagens smink: När jag satte i vänster lins idag på morgonen åkte det med ett hårstrå som skapade oanad katastrof, tårar flödade och jag blev tvungen att sminka om det ögat, då blev det mer mascara på det än det högra, så jag fick förbättra det högra - därför har jag lite extra mascara än normalt idag. Och foundation, solpuder och ögonbrynspenna.

Dagens klädsel: Svart klänning med knappar i ryggen, lacktights, converse och armband.

Dagens planer: Rock de la Uggla ikväll.

Dagens materiella vill ha: Kluring. Men uhm... Äh, jag sitter nöjd.

Dagens fundering: PA

Dagens beroende: Asså jag klarar inte att stänga ner facebook nu.

Dagens tråkigaste: Teater i skolan, real shit.

Dagens längtan:
31 maj!

Dagens superlängtan: 11 juni!

Dagens tidning: metro

Dagens låt: hej här kommer segertåget rullar in som technodromen tryck på play du sätter på den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0