robban patte


  
   Näemen Robert Pattinson är ju verkligen jättesnygg. Riktigt fräsch och så. Eller? Är håret lite för stripigt, skägget lite för långt, polisongerna lite för grova och ögonbrynen lite väl mycket åt unibrown-hållet?
   Inte vet jag.
   Idag har jag iallafall fått håret ordnat. Blont blev det inte, en mer ljusbrun/sand/svagsvagkoppar-nyans. Faktiskt en blandning av alla de färgerna. Lite svårt att avgöra också för det ser olika ut i alla ljus. Men jag är nöjd. tillAyia Napa och sommaren blir det solblekt och finnt.
   Efter desperat sökande på Veckorevyn, Elin Klings blogg, Amanda Bergs blogg och till och med minoutfit.se ser jag mig nästintill besegrad. Denna vecka har varit ett klädhelvete, varje kväll står jag framför garderoben och glor hålögt.
   Sätter mitt sista hopp till mammas Damernas Värld. Inspiration, kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0