hej london!

Okej.
Jag ska till London idag.
Är apnervös för jag ska köra till flygplatsen själv och flyga själv och allting. Visserligen är det en av Svergies töntigaste flygplatser (Säve), men när jag tänker på att parkera bilen, långtidsparkeringen, ta mig från Stansted till Linnea. Då blir jag så äckligt nervössvettig att jag ba vill lägga mig ner och djupandas.
Istället flänger jag runt här och stressar trots att jag inte ska åka förrän 14 och då har jag räknat in flera timmar som säkerhetsmarginal.
Men ja. Nu vet ni att jag ska bort iallafall.
Ses på torsdag natt!



*vinkar asfort*

Kommentarer
Postat av: vanja

satan vad kul!!!! :D:D:D:D

2010-11-22 @ 16:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0