mission

JaahA. Nu sitter jag här igen. Ännu en kväll, klockan närmar sig 22 och jag blir sakta trött. Sakta sjunker jag djupare ner i stolen och längre in i Facebooks snåriga skogar.



Det kommande steget som snart måste tas, det upp från stolen, fyfan vad stort det steget är ändå. Och inte kan man gå direkt till sängen heller.

Först måste allt detta göras:
1. Sätta undan mjölk+disk
2. Släcka lampor
3. Koppla ur och ta med datorn
4. Ta med en bok upp
5. Få med Linus upp (hur?)
6. Koppla in datorn på mitt rum
7. Gå på toa
8. Borsta tänderna
9. Ta ut linserna
10. Tvätta ansiktet
11. Smörja ansiktet med kräm1
12. Kräm2
13. Ta på pyjamas
14. Ta fram nästa Glee-avsnitt
15. Ställa in skärmen

....SEN! Kan jag sjunka tillbaka.

Och med den motivationen jag har nu kommer det ta en hel jävla evighet. Om vi inte tar en tävling!! Ja! Innan 22:05 ska jag ligga i min säng!

Okej klara färdiga gå

Kommentarer
Postat av: honey

lyckades du?!

2010-11-10 @ 10:28:03
URL: http://johannakronkvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0