skin tight jeans

Välte just ner en pappershög som legat på samma ställe i en månad. Stället på datorns pall så jag har alltid blivit så nöjd med att papperna ligger kvar trots att jag flyttar datorn fram och tillbaka. Men NEJ, just nu var de tvugna att falla ner.

Därför pratar vi om mitt hår istället.



Och det är verkligen ingen självklarhet. Fråga vem som helst som har gått den svåra vandringen från brunett till blondin.

Men iallafall så är ju detta med lite mer hollywood min nya style. Jag har fått två speciella kommentarer angående detta.

Först Hannes. Han är den människa som jag fiskar mest komplimanger hos. Typ innan när mitt hår var nylockat så sa jag: "Tycker du att mitt hår är fint?" och så kastade jag med det.
Han sa: "Det ser ut somdet brukar göra." och då blir man ju glad. Mitt hår ser tydligen alltid glänsande nylockat ut.

Eller?

För på jobbet igår var vi ute och åkte pulka hela förmiddagen. Jag hade mössa på. När vi skulle äta lunch sen så fastnade en tjej med blicken på mitt hår och fnissade sen till.

"Oj. Ditt hår är verkligen rufsigt."




....Tack.

Kommentarer
Postat av: vanja

hahahaha XD

2010-11-18 @ 17:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0