hej igen

*jAG äR tiLLBaKa*

För jag har varit lite busy de senaste dagarna. Och när jag väl gör något brukar det falla sig så att jag inte skriver om det för det blir så lamt när man ba "igår var jag där, sen åkte vi dit, sen gjorde vi det" osv... Så ja. Men om det nu ändå finns intresse så har jag haft klädångest, varit på fest, gått genom ett öde Hånger sent på natten, varit på Ikea, köpt blommor, sovit över, ätit på Lilla K.

Bland annat.

Nu ska jag kolla på Gossip Girl.

Fast nä! Nu fick jag mail från CDON.COM, ska läsa det....

...WOHOO!! Nu ska jag köpa dataspel:




Hejdå.



PS, hittade en bild på en ung trubadur. Observera att han har tagit bilden på sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0