alors

Mamma och Hannes (och jag) packar till Stockholm imorgon. Hannes packar 40 Kalle Anka. Mamma har provat 40 olika outfits. Jag har inte gjort någonting.
Eller jo. Jag anmälde mig till ett halvårs franskastudier innan. Växjö var det ju tänkt men det blev Göteborg istället. Så nu tänker jag lite att ska jag flytta till Göteborg i januari?
Eller va?
Fast mest borde jag packa.
Fast allra mest borde jag packa upp.
Och så behöver jag duscha.
Men mest vill jag bara lägga mig i min säng och läsa en bok, för det har jag inte hunnit med sen jag kom hem.
Opsi, nu frågade mamma om jag hade packat.
"EHEHE NEJ?"
Så jag kanske ska ta mig i kragen.
Men aa, Göteborg blir det nog alltså. Oväntat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0