att återvända

Jag har fysiskt ont i kroppen efter att ha haft ångest i över två dygn.
Jag har bestämt mig för att åka hem, det sker om 14 dagar då min uppsägningstid går ut.
Det känns som en lättnad, men samtidigt känner jag skam. Jag klarade det inte. Jag gav upp. Jag mår dåligt över att mina föräldrar ska behöva komma och hämta mig. Jag skäms över att återvända utan flaggan i topp. Lättnadskänslan över att beslutet är fattat infinner sig inte. Jag känner mig bara misslyckad som flyttar hem igen.
De utlösande faktorerna som får mig att plötsligt, för det kommer plötsligt också för mig, välja att sluta, de kommer jag inte skriva om här. Iallafall inte nu. Men är du nyfiken så sänd ett mail.
Imorgon ska jag iallafall till Köpenhamn. Jag lipar bara av tanken. Jag lipar när någon skriver ett hjärta på facebook. Jag lipar när jag tänker på att åka hem.
Men jag lipar ännu mer vid tanken på att inte åka hem.
Så vi ses snart ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Ellen. Längesen vi hördes. Vill kunna fråga om allt är bra men tydligen är det inte det. va tråkigt : (

men du, SKÄMS INTE! vad jag förstår så är det inte ditt fel. du vill bara göra ett bra jobb vad det verkar och det är omöjligt om man inte har rätt förutsättningar. jag tycker verkligen inte du ska skämmas. jag tycker det är trevligt att du kommer hem : )



vi ses. kram Maria

2010-10-07 @ 23:30:44
Postat av: Mathilda

precis, du ska inte skämmas över att komma hem! Du har ju verkligen gett det en chans och varit där ett bra tag.. får prata mer när du är hemma :) kram

2010-10-08 @ 15:36:48
Postat av: Moa

ellen, va inte lessen lilla vän. och misslyckad är det sista du behöver känna dig, du vågade ju iaf ge dit ut på ett äventyr och det är inte alla som gör det ens:) hoppas du mår bättre snart :)

2010-10-08 @ 19:54:29
URL: http://moaisola.devote.se
Postat av: mari

husmor, vill bara säga förlåt för att jag gillade din status på fb då jag trodde att det va något positivt, förlåt.



åå känn dig inte misslyckad du låg inte hemma dag in och ut som en arbetsslös människa iaf. jag ha säkert gått upp 10 kg och de där kilona kommer förfölja mig för resten av livet.

2010-10-08 @ 23:20:23
URL: http://tashti.blogg.se/
Postat av: Emily

Tråkigt att det inge fungerade men du ska inte känna dig besviken för det, du försökte ju verkligen! Jag skulle aldrig klarat att hålla ihop det :S Hoppas du dyker upp på sörsjö nån tisdagkväll iallafall ^^

2010-10-10 @ 00:04:47
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0