bilder till er från mig



Den här klockan fick jag med posten igår. En premie från en tidning jag skulle prenumenera på. Tidningen kom dock aldrig. Men igår fick jag denna klocka, en film och två linnen. Mamma ville ha en sådan klocka, Hannes frågade om jag ville byta med honom, pappa gav den 10 av 10.



Detta är paradiset. Inget ställe är så mysigt som mitt rum. Observera katten i sängen. Han har inte legat där på 2 månader, nu går han dit självmant.



Delar av shopping från Köpenhamn. Vi snackar höstens garderob här. Nu är det shoppstopp (heeh) fram till London. På bild syns iallafall Linne från H&M, blå, kort skjorta från Monki, ljusbeige sidenblus från VILA, grön skjorta från H&M.
I Köpenhamn köpte jag även jodphurs (har ALDRIG sett ett par så fina skor), viterkappa, tights och en till tröja.



En bild på vardagslivet "as it used to be". Hannes gör matteläxa. HA HA. Så enormt tråkigt. Sådan enorm lycka man borde känna över att inte göra läxor nuförtiden. Men man känner bara lagom lycka. Det får väl vara okej.

Kommentarer
Postat av: linn1

ser att geckovich har uppdaterat sin garderob på min garderobs bekostnad?

2010-10-22 @ 15:55:36
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0