flyg lilla fågel

VVVEEET ni vad som hände innan?!

Jag dödade en mus!! Det är sant!

Katten kom med en i munnen och blev sedan helt ointresserad av den. Mitt känsliga öga insg då att denna mus var förlamad från midjan och nedåt. Den kunde röra frambenen men inte bakbenen. Mitt känsliga hjärta tänkte då att detta lidande är omänskligt (omusligt)! Så jag greppade en stor sten och slog ett hårt slag mot musen. Så den dog. Med besked.

20 minuter senare öppnar jag ytterdörren. Katten sitter då på dörrmattan utanför och rusar glatt in. Att en katt sitter på en dörrmatta väcker misstankar i mig. Det brukar oftast föregå någon form av matintag om en katt sitter på en dörrmatta.

Vad fanns på dörrmattan?

Fem styck fågelfjädrar.

Kommentarer
Postat av: Emily

Haha, katter alltså! De kan plocka fram allt från sorkar till fåglar men sen vill de inte äta dem.. ganska elakt faktiskt :O

2010-10-19 @ 22:08:03
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0