låttexter för svåra för kidZ

Whuuule Bihanna
Bihanna whuuule haabeeey

Så lät det idag. Båda barnen sjöng glatt med nya "ord" för varje omgång. Minns man inte den tiden med glädje? När man älskade en låt men inte kunde texten så man körde på lite hittepå. De försökte alltså sjunga Rule Britannia.

Jag minns att jag älskade Pretty Woman men kunde inte ett ord av texten, så jag hittade på ord till den. Idag vet jag inte om det är min hittepåord eller den riktiga texten som kommer när jag sjunger den.

Jag minns också Johannas version av... Okej... Hittar inte låtens titel när jag googlar på texten... Hon sjöng iallafall såhär "It was an itchy bitchy teenie weenie KORV". Där tog det slut.

Och nu känner jag bara... Hur går texten till den låten egentligen? Jag sjunger "It was an itchy bitchy teenie weenie yellow poka that bikini".

Eller nej. Jag sjunger inte den låten. Det har jag inte gjort på minst 5 år.

Men! Ett riktigt praktexempel: Låten "Cause I'm burning". Jag och Lina H sjöng "Kooossan Beeernie.."


Kommentarer
Postat av: Lina H

hahaHAHAHhahah åhhåhh beernie

2010-10-05 @ 21:52:02
Postat av: elina

hahahahaha jag hör verkligen det framför mig när johanna sjunger KORV haha

tror btw att texten går itzy bitzy teenie weenie yellow polka dot bikini

2010-10-06 @ 09:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0